wtorek, 2 lipca 2013

'Two Dates and a Funeral' Z Kopyta całość, zapraszam :))

Podekscytowani?

(klikamy na 'Free', później znaczek play i oglądamy)

3 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Hehe obejrzałam całość i jak zwykle się uśmiałam! Kim na randce z Jerrym, a Jack miał pogrzeb ptaka! Ale to dobrze, że pod koniec razem byli! Tylko mam jedno pytanie. Co zrobił Jack żeby pójść na kolację z Kim zamiast Alberta? Odkupił ją? xd bo jakoś z dialogów nie mogłam wyłapać. Dziękuję, że znalazłaś link<3

Unknown pisze...

nie ma za co ;) <3 cieszę się, że Ci się spodobał... Albert chyba licytował w imieniu Leo o ile dobrze zrozumiałam, bo głupio Leo bylo tak licytować przyjaciólkę i nie chciał, aby się inni z dojo dowiedzieli o ich randce czy cuś :)

new romantics pisze...

Aaaaaa! No to miałoby sens, bo oni chcieli ukryć to przed znajomymi, ale i tak się dowiedzieli!

Prześlij komentarz