czwartek, 18 lipca 2013

Trochę z planu i nie tylko oraz ostatni dzień na planie Kickin' it Sezonu 3...

Mam dla Was na dziś kilka fotek z planu, niektóre nowsze, inne starsze, ale są :) Mogą się też trafić prywatne fotki naszej ekipy :) Zapraszam :)








I zdjęcie opublikowane przez Dylana z podpisem:we came here as boys


Czyli to prawda. Ostatni dzień na planie Kickin' it. Bardzo mi smutno. Musi być sezon 4, no musi.... Ech..... Jeżeli to już koniec, to nie będzie już takiego serialu Jak Z kopyta. Karate, przyjaźń, miłość, humor-idealny serial. Bardzo mi smutno, ale cóż. Musimy sobie powtarzać, że będzie dobrze. Trzymajmy się razem!

3 komentarze (+add yours?)

Marlene pisze...

sie chyba zaraz rozpłacze!!
Nie moge uwierzyć, że to już koniec!!

new romantics pisze...

NNNNNNNNNNNieeee ;(

xoxox pisze...

NIEEEEEEEEEEEE;( JA chce 4 sezon i5,6,7,8,9 i tak bez końca ja się z tym nie godzę

Prześlij komentarz