sobota, 13 lipca 2013

Nasza ekipa 'Z kopyta' i czy to już koniec? +niespodzianka dla leolivians

Chcialam Wam dziś pokazać jak się miewa nasza kochana ekipa Kickin' it na planie i poza nim. Jedno zdjęcie szczególnie mi się podoba, zobaczycie dlaczego :)) Zapraszam.





Ta daaaaa :))

Zadowoleni? Ja bardzo :)) Odnośnie pytania w tytule: czy to już koniec? Megi Howard napisała mi, że na wikipedii jest napisane, że producenci potwierdzili, że 3 sezon "Z kopyta" jest tym ostatnim. Ponoć odcinek Wasabi Forever ma być ostatnim z 3 sezonu i z całego serialu. Zdjęcia z takiego posiedzenia, które zamieściłam w poprzedniej chyba notce, pochodzą ponoć z ostatniego posiedzenia przy omawianiu ostatniego scenariusza. A Wy jak myślicie? Jak to jest na 100% prawda i jak nie będzie nawet cienia nadziei na 4 sezon to chyba pójdę kucnę w kącie i będę płakać. Bo to tragedia. Ehhhhh.... Ale cóż, bądźmy dobrej myśli :)
3majcie się ciepło :)

4 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

To ostatnie zdjęcie jest boskie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja też będę płakać! ;(((((
Jedyny serial, który mi się spodobał, a teraz co ja będę robić?!
KI to pewna część mojego życia!
Ale bądźmy dobrej myśli ;)

Unknown pisze...

Nie może to być koniec ale przynajmniej wiem że Kim i JACK BĘDĄ RAZEM !Mam jednak nadzieje że będzie 4 sezon

Unknown pisze...

O NIEEEEEE!!!! ;(((
Ja nie chcę końca, miałam nadzieję, że nadejdzie od trochę później... Olivia też już mówiła w wywyiadzie, że będzie musiała się pożegnać z fanami Kickin It, ponieważ teraz będzie grała w nowym serialu - I Didn't Do It :(((
DLACZEGO????

Co do zdjęcia, to bomba, możliwe, że będzie KICK KISS, więc może coś w nich zaiskrzyło :***

SUPER POST :)

Olivia B.N pisze...

wspaniqałe zdjęcia , ale to nie może byc ostatni odcinek , to ie może byc ostatn sezon . Wyperam się tej myśli póki nie zostanie ona pottwierdzona . Kickin it to dla mnie więcej niż serial . to dla mnie duża sprawa , częsc mojego życia . Jak to będzie koniej to ja chyba wydrę się w poduszkę !!! , zacznę łkac i rzucac rzeczami po domu !!!

Prześlij komentarz