wtorek, 16 lipca 2013

Sensei and Sensibility "Kickin't it" już jest :)) + kilka fotek

Już jest, tralalalala, nowy odcineczek, cieszycie się? Ja bardzo. Przygotowałam też dla Was kilka fotek, które być może widzieliście, ale nie było ich jeszcze u mnie, dorzucę je jako prezent do linka ;))) Zapraszam do oglądania :)



No i foteczki :))








To do następnego posta :))

3 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Świetne fotki! Niestety nie mam czasu obejrzeć odcinka! ;(

Anonimowy pisze...

Mam pytanie. Jak się nazywa użytkownik na tumblr który wstawił te połączone zdjęcia kicka z odcinka two dates and a funeral? Bo nazwa przy nazwie teamkimandjack nie ma wyników ;/

Unknown pisze...

@Monica ja znalazłam tego użytkownika tu --> http://www.5thvillage.me/u/teamkimandjack/ :) na tumblr pewnie ma konto, ale ja wtedy szukałam po tagach, a nie po nazwie użytkownika :)

Prześlij komentarz