sobota, 27 lipca 2013

Leolivia, Lecayla and Luklivia, czyli co zdjęcia z instagrama mogą zrobić z czlowiekiem ;))) +zdjęć parę

Pewnie instagrama śledzicie na bieżąco, więc nie ominęła Was również nowa Leoliviowa fota, która wywołuje zaciesz na mojej twarzy :) Dziekuję również za zrozumienie pod moim poprzednim wywodem ;* Dzisiaj pozwólcie, że również sobie popiszę ;)

Oto fotka którą Leo dodał na  instagramie

Aż chce się powiedzieć takie awwwww ;) Od razu zaczęłam szukać pojęcia 'munchkin' i co znalazłam:
1. Pojęcie to oznacza kogoś niskiego.
2. (nie wiem czy dokładnie) Uczuciowe imię jak dla zwierzaka, które kierujemy w stronę przyjaciołki lub partnerki, która jest żartobliwie złośliwa i zawadiacka.
Wydaje mi się, że chyba chodzi tu o pierwsze wytłumaczenie pojęcia, ale jeszcze filologiem nie jestem ani słownika miejskiego też nie opanowałam ;)

Aczkolwiek po tej focie, Leo dodaje zdjęcie:
Z podpisem: Already miss ya @_saraelizabeth_ :)Good times on Kickin it!!!
Także: nie wiem, czy zrobił to aby przytuszować Leolivię, ot bo skoro dodaje dużo fotek z różnymi laskami, to nikt się nie zorientuje, że to coś więcej. Ale ten przytulasek na tamtej focie chyba mówi wszystko ;)

Pamiętam, że Olivia ostatnio dodała też zdjęcie jedzienia i napisała, że nie ma z nią Luke'a, a towarzystwo sera(który jadła) i jej mac'a nie jest tak dobre.
Także nie wiem już nic. W sumie nie ma sensu się nad tym zastanawiać, bo chyba tylko bezpośrednia odpowiedź z ich strony może nam rozjaśnić sprawę. Ehhhhhhhhhh... No cóż, zapraszam do reszty zdjęć, bo pewnie Was zanudziłam tym wywodem ;)





Wiem, że mówiłam Wam, że nie lubię wstawiać fotek z instagrama itp,, bo wiem, że sami je sprawdzacie, ale w tym przypadku nie mogłam się powstrzymać. 3majcie się ;)

2 komentarze (+add yours?)

Marlene pisze...

To pierwsze zdjęcie jest u mnie wszędzie nawet na tapecie!! Koffam!! <3
Post wspaniały! Czekam na next! <3

new romantics pisze...

Extra post! Zdjęcia są świetne! Czekam na nn <3

Prześlij komentarz