środa, 24 lipca 2013

Niby nic, a jednak coś +mój wywód, przez który, mam nadzieję, przebrniecie :)

Dzisiaj znów mam dla Was głównie foty, nic ciekawego, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba :) A tak nawiasem, pamiętacie to zdjęcie Olivii z Lukiem z ostatniej notki? Było stare, bodajże z takiej a la 'studniówki' Luka, a kometarz Olivii pod tym zdjęciem brzmiał(nie pamiętam dokładnie, ale chyba...):'perfect night, perfect man ♥'. No po tym jak to zobaczyłam, a to było wczoraj, to oni mi się przyśnili, fuuuuu, ten Luke jak taki oblech o Olivia jakaś taka ku niemu bleeee. To był koszmar. Wybaczcie, być może niektorzy lubią Luka, ale ja nie za bardzo go trawię. Wydaje mi się, że kręci się koło Olivii tylko dla sławy, tak samo Micayla, nie wiem, od kiedy 'jest' z Leo to na instagramie promuje się jako modelka i wychwala pewnego fotografa, dziwne. Ale pewnie to ja szukam jedynie wszędzie teorii spiskowych xd Jeśli Olivia jest szczęśliwa, to luz, ale jeśli Luke ją skrzywdzi, to niech Leo się z nim rozprawi za pomocą karate xd Wybaczcie za ten wywód, niczym ból z 'czterech liter', ale musiałam się Wam wyżalić :) Ale już zapraszam do zdjęć :))






Pamiętacie dawne przygotowania Olivii do sesji? To chyba jedno zdjęcie z niej, które znalazłam na tumblr. Wybaczcie, ale trochę przypomina mi one zdjęcia tych małych dziewczynek umalowanych jak lalki "mała piękność", czyli te "toodles & tiaras".


Mam nadzieję, żę Was nie zraziłam tym moim punktem widzenia ;) 3majcie się ciepło :)

5 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Ja mam tak samo! Jak widzę Luka to mam ochotę go uderzyć! Świetne zdjęcia <3

Jagodzianka012 pisze...

Co do wywodu - zgadzam się w 100% :P A zdjęcia Olivii jak zwykle piękne :3

Marlene pisze...

Myślę tak samo jak ty!!
Więc jest nas więcej <3

Anonimowy pisze...

Hej mam pytanie, czy mogłabyś znaleźć (oczywiście jeśli jest to możliwe) adres Olivi? Jest on mi potrzebny, więc z góry dziękuję! Świetny post<3

Unknown pisze...

@Anonimowy nie jestem hakerem i niestety nie uda mi się znaleźć adresu Olivii :) Ale ponoć można było wysłać jej listy na skrzynkę Disneya, tu podaję link --> http://www.fanmail.biz/113527.html gdzie jest adres redakcji i chyba agencji, w której jest zapisana, ale niestety nie gwarantuje powodzenia ;)

Prześlij komentarz