niedziela, 7 lipca 2013

Olivia Holt Visits Duff Goldman of Charm City Cakes to Design a Birthday Cake for her Sweet 16 :))

I oto drugi post dzisiaj, mam dla Was zdjecia Olivii, ktora odwiedziła cukiernika Duffa Goldmana i robiła z nim tort na swoje 16 urodziny, które zresztą i tak zbliżają się ogromnymi krokami :) Także mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają :)
Aha, dziękuję serdecznie za wszelkie wyróżnienia Liebster Award, ja troche nie w temacie, ale zakładka jest caly czas w przebudowie :)))
















Niestety nie udało mi się dorwać do reszty obrazków, ale zapraszam Was <tu> :) Ale jeżeli dorwę się do pozostałych fot to będę ten post edytować, także jak chcecie to sprawdzajcie ;) Wybaczcie też, że coraz rzadziej z Wami jestem, ale mam dostęp do komputera głównie między 14 a 16 i to z przerwami, ale staram się jak mogę ;)
3majcie się

1 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Świetny post!
Już nie mogę się doczekać jej tortu *.*
Nic nie szkodzi są wakacje! ♥

Prześlij komentarz