poniedziałek, 29 lipca 2013

Ej, ej, ej, ej, ej eeeej!? Co sie dzieje?

Wybaczcie za taki tytuł notki, no ale EJ? Co się dzieje. zauważyliście, że Micayla usunęła wszystkie zdjęcia? Oraz, że Leo usunął to ostatnie zdjęcie z Olivią? Ej nooo. Nie wiem o co kaman. Przecież inne z Olivią zostawił. serio usunął, czy tylko mi jakoś przeglądarka się zepsuła, oświećcie mnie, bo jeśli to wina przeglądarki, to wyszłam na idiotkę xd

Dla pocieszenia fota Olivii z twittera.


4 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Wiesz raczej Ci się nie zepsuła, bo u mnie też tak jest! Dziwne. Szczerze to jakoś za nią nie przepadam. Wogóle oni byli razem czy nie, bo ja już nie wiem. Kiedyś gdzieś czytałam, że ktoś napisał, że ona nie lubi Leonators i strasznie na nią naskoczyli, ale wyjaśniła to. Ładne zdjęcie xd

Unknown pisze...

nie zepsuła Ci się przeglądarka,
on to zdjęcie usunął :( i Micayla też usunęła wszystkie zdjęcia

Marlene pisze...

U mnie też tak jest!!
Co się dzieje??
Czemu on to zdjęcie usunął?? ?
Nic nie rozumiem..a Micayla też wszystko usunęła..
Nie mam pojęcia, co się dzieje..:D

xoxox pisze...

U mnie tak samo. Moze Micayla i Leo się pokłócili ?? Prędzej czy później i tak się dowiemy PS: Cudowny Blog

Prześlij komentarz