piątek, 19 lipca 2013

Nasza kochana ekipa 'Z kopyta', czyli aż łezka się w oku kręci...

Mam dzis dla Was kolejną porcję zdjęć, będą to ostatnie fotki ekipy z planu nagraniowego, prywatne fotki, ostatnie ujęcia na planie i dużo więcej. Serio, aż łezka się w oku kręci, że to już koniec. A może to nowy początek? Kto wie, ja nie tracę nadziei, bądźmy dobrej myśli i przetrwajmy to razem :) Zapraszam do oglądania :)


Tu chyba 'Wasabi Forever' ostatni odcinek.










Jeszcze zostało dużo odcinków do obejrzenia, także dopiero później będę się martwić, co dalej ze sobą zrobić. 3majcie się wesoło :)

1 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Śliczne są te zdjęcia! ♥
Ciekawa jestem czy ich drogi się rozejdą? ;*
Rzeczywiście płakać mi się chce!
Co ja będę teraz robić? ;)
Muszę znaleźć nowe hobby xd ;(
Czekam na nn ♥

Prześlij komentarz