sobota, 7 września 2013

Z cyklu 'nie mam co dodawać, więc przypominam', sesja Olivii Holt robiona przez Rena Durham :) (dużo zdjęć)

Tak jak wspominałam Wam w poprzednim poście nie mam co dodawać, mało jest tych nowości :( Dlatego chyba rozpocznę na blogu serię 'nie mam co dodawać, więc przypominam' ze starymi sesjami fotograficznymi Olivii czy innych bohaterów 'Z kopyta', których nie ma na moim blogu. Nie wiem jak nazwać tę serię, aby było tak krócej xd Może po prostu w temacie na początku 'Przypominamy, czyli sesja coś tam coś tam', jak myślicie? Tymczasem zapraszam do fotek :)))
Ps. Widzieliście nową fotkę Olivii z instagrama z Lukiem? Echhhhh...Niemniej smacznego Liv :)

  
   
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 


To ostatnie chyba sobie ustawię na tapetę :) Bardzo mi się podoba to zdjęcie po tym z sesji z backstage'u, gdzie Olivia jest w tej różowej marynarce i patrzy w górę. 
Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tymi zdjęciami :)
3majcie się

2 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Śliczna sesja! *o* Widziałam to zdjęcie z instagrama, niestety -.- No to ostatnie jest śliczne!!! Czekam na nn <3

Unknown pisze...

zdjęcia wspaniałe,ale
to ostatnie takie sobie
koffam cie <3
i czekam na nn

Prześlij komentarz