poniedziałek, 2 września 2013

Olivia Holt- stara sesja, nowe zdjęcia ;)

Dzisiaj przychodzę do Was ze starą sesją Olivii, pamiętacie jak siedziała na głośniku, albo trzymali koło niej płyty winylowe? No to teraz mam dla Was efekty z tej sesji, niektóre zdjęcia mogą się powtarzać, ale wstawię uje Wam jeszcze raz ;) To zapraszam :))


Bardzo podoba mi się te ze słuchawkami, a te z płytami trochę jak dziewczynka z 'Mała piękność', już to Wam kiedys pisałam, ale ogólnie ładnie. Które zdjęcie Wam przypadło do gustu najbardziej? :)
3majcie się :)))

6 komentarze (+add yours?)

Unknown pisze...

świetne zdjęcia i zapraszam do mnie
http://billy-unger-love-story.blogspot.com/
licze na komentarze

Marlene pisze...

Mnie się podoba to ze słuchawkami i mikrofonem xd
Czekam na kolejną notkę <3

new romantics pisze...

To pierwsze jest śliczne! A jaki cel miała ta sesja? Chodzi mi o to czy była robiona do jakiegoś filmu, czy o tak xD Czekam na nn <3

Unknown pisze...

@Megi wydaje mi sie, że to ogólnie na promocje Olivii, bo czase te zdjecie byly jak mowili o tym jej nowym serialu 'i didn't do it' czy cuś :))

Unknown pisze...

fajne zdjecia zapraszam do mnie oliviagorecka.blogspot.com

Unknown pisze...

oliviagorecka.blogspot.com

Prześlij komentarz