czwartek, 19 września 2013

Olivia Holt z ekipą 'I didn't do it' Part 2

Dzisiaj mam dla Was kolejne fotki Olivii z ekpią 'I didn't do it', do pierwszej części zapraszam <TUUUU> :) Głupio mi wstawiać jej zdjęcia z nową 'rodzinką' na blogu o Kickin' it, ale w sumie to Olivia, nadal ją lubię mimo wszystko :)


Może zrobię oddzielna zakładkę dla postow z Olivą i ekipą 'I didn't do it'? Bo troche mnie te zdjęcia drażnią, znaczy tak mi dziko wstawać tu te zdjęcia, jakby taka zdrada xd
Także 3majcie się i do następnego posta :))

4 komentarze (+add yours?)

Tamara G pisze...

Zapraszam do mnie u mnie tesz jest wiele fajnych potów a tak w ogule to bardzo lubie twuj blog

new romantics pisze...

Hahaha dziko xD Tak zrób jeśli Ci się chce ;) Czekam na nn <3

Anonimowy pisze...

Jejku...ludzie jaka zdrada? Chyba powinniście sie cieszyć ze Olivia dostaje nowe role. I to główne. Mnie też jest smutno ze Olivi nie bedzie już w " z kopyta" i nie bedzie kicka. No ale mówi sie trudno.

Unknown pisze...

@Anonimowy zdrada, gdyż jest to blog i Kickin' it, a tu notka o nowym serialu, który "zabrał" nam Olivię, wiesz o co chodzi ;) ale większość z nas, a przynajmniej ja, się cieszy, że Olivia będzie na ekranie ponownie, no i myślę, że serial też spotka się z pozytywnym odbiorem :)

Prześlij komentarz