piątek, 20 września 2013

Olivia Holt At LA Confidential Party & St. Jude & Ryan Seacrest Foundation(edit)

Dzis mam dla Was pare zdjęć Olivii, która była na czymś w rodzaju przyjęcia charytatywnego :) Ostatnio sporo się dzieje, a niedługo nowy odcinek. Obyśmy nie musieli czekać w nieskończoność :)












Olivia odwiedza też chore dzieci, w sumie jestem z niej dumna, że pomaga potrzebującym i spłenia marzenia tych dzieci.








To 3majcie się :))

3 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Ładnie wyglądała! ;) no dzięki tej pomocy dzieciom zmieniłam nastawienie wobec niej :D

Unknown pisze...

zdjęcia jak zawsze genialne
kocham i czekam na nexta
ale migusiem :)

Marlene pisze...

Ja też zmieniłam nastawienie!
Teraz ją lubie mimo że odeszła z Kickin It i jest z Luke'iem :D

Prześlij komentarz