niedziela, 22 września 2013

'The New Girl' Kickin' it clips +parę fotek(Leo, coś ty zrobił z włosami xd)

Dzisiaj mam dla Was kilka nowych udosepnionych clipów z nowego odcinka Z kopyta, który ma premiere już 23 września :))) Clipy będę scenami z Kelli i Olivią, a w jednym nawet śpiewają razem Had me @ Hello :) Najgorsze, że ta piosenka kojarzy mi się Lukiem, ale co tam ;) Zapraszam :)

Pierwszy Clip(Sneak peak) <TUUUUU>

A tu drugi(oglądajcie od mniej więcej 4 minuty :))

Oraz zdjęcia :))


Hah, Leo wymiata xd No a odcinek zapowiada się coraz ciekawiej :)
3majcie się ciepło :)

5 komentarze (+add yours?)

Marlene pisze...

Będą razem śpiewać Had me at Hello??
Pokaż ten clip!!
Notka cudna!
Leo wymiata!
Te dwa kucyki są extra! <3
hehe
Czekam na kolejną notkę!

Unknown pisze...

super post a to
zdjęcie leo z kitkami
hehe ubawiło mnie
po prostu śmiech :)
kocham i
czekam na nexta <3

Anonimowy pisze...

Leo ma świetną fryzurę he he;p
Kelli ma ładny głoś, ślicznie razem zaśpiewały.
Pościk wspaniały!!!;***
Przepraszam, że ostatnio nie komentowałam, ale miałam sporo na głowie, lecz teraz na pewno to się zmieni!<3

new romantics pisze...

Haha :D Leo *___* xD! Ładnie razem śpiewają ;)

Unknown pisze...

@Alcia Za: a przestań, cieszę się, że jesteś ♥

Prześlij komentarz