piątek, 6 września 2013

Kilka przypadkowych zdjęć :)

Wiem, że miałam nie wstawiać zdjęć z twittera, instagrama itp, ale jakoś serio nie mam co dodawać, Olivia nie pojawia się na ściankach,  clipu z nowego odcinka też nie ma, także zostaje mi to ;)

Może skoro jest taki zastój, to wstawiać może jakieś zdjęcia ze starych sesji zdjęciowych, których nie ma u mnie na blogu? Jak myślicie? Ale nie wiem, czy chcielibyście znów oglądać to samo. 
3majcie się :))

5 komentarze (+add yours?)

Unknown pisze...

jak chcesz to twoja decyzja
koffajm twojego bloga!!!!!!!!! <3

Unknown pisze...

@Natusia dzięki ♥

new romantics pisze...

Czy tylko mi się wydaje, że głowa tej dziewczyny obok Olivi na pierwszym zdjęciu jest dziwna! XDD Jeśli to wogóle jest głowa! XD nieważne ;) Jasne wstawiaj, chętnie zobaczę je ponownie <3

Unknown pisze...

@Megi haha ja mam tak samo, myślałam, że jest doklejona w jakimś photoshopie czy czymś, ale nie wiem xd

Anonimowy pisze...

Pościk wspaniały;****
Z miłą chęcią obejrzę te starsze zdięcia<3

Prześlij komentarz