wtorek, 24 września 2013

Nowy odcinek 'Z kopyta'-"The New Girl' już jest :) +foty z balu maskowego

Nowy odcinek już jest, ta daaaaaa :) Ja się cieszę bardzo mocno, a Wy? Zapraszam do oglądania :)

przepisujemy kod z obrazka i już ;))
ALBO <TUUUUUU>
ALBO <TUUUU>
klikamy 'Continue To video'

No i jak wiecie z kilku notek wstecz Olivia wybierala się na jakiś bal maskowy, widac było to jakieś male przyjęcie, ale oto zdjęcia :)


Olivia bardzo mi się podoba w tej kreacji i wygląda tak naturalnie, a nie bardzo dorośle jak zwykle.
No to życzę miłego oglądania i 3majcie się :))

7 komentarze (+add yours?)

Anonimowy pisze...

Hejka masz może w innym odtwarzaczu bo mi nie chce działać i jest czarny ekran :'(

Marlene pisze...

Zgadzam się! I w końcu mamy śliczną, naturalną Liv! <3
Świetna notka! Czekam na kolejną! :*

Unknown pisze...

@Anonimowy dodałam nowe linki, ja nie będzie nadal działaś to pisz, znajdę inne :))

Anonimowy pisze...

Dziękuję ;* już wszystko działa ;)

Anonimowy pisze...

Wspaniały pościk;*****
Olivia wygląda ślicznie i Kelli też <3

Unknown pisze...

super post jak zawsze szybciutko
wstawiaj następny

new romantics pisze...

Hahahah dawno nie oglądałam tak zabawnego odcinka! :DDD

Prześlij komentarz