środa, 18 września 2013

'The New Girl' Clip i promo, czyli Sezon 3 Kickin'it w postępie ;)))

Od razu zaproszę Was do poprzedniego posta o Olivii i ekipie z 'I didn't do it', a tymczasem chciałam Wam podrzucić clip i promo do nowego odcinka 'The New Girl', który w Ameryce będzie już 23 września, no nareszcie :)) Jak myślicie, co będzie się działo, będzie ciekawie?

CLIP :))

Oraz promo :)))



No ja nie mogę się już doczekać :))
Ostatnimi czasy mam dużo spraw na głowie, wyjazdów itp., ale mam nadzieję, że dostarczę Wam najświeższe informacje na czas :))
3majcie się :)

2 komentarze (+add yours?)

Marlene pisze...

Ja też nie mogę się już doczekać!! <3
Czekam na kolejną notkę :***

new romantics pisze...

Zawsze jest ciekawie! :D
Nie mogę się doczekać całego odcinka!
Keli jest bardzo ładna!!!! xD
Czekam na nn :*

Prześlij komentarz