wtorek, 6 sierpnia 2013

Zapowiedź nowego odcinka Sezonu 3 'Z kopyta'-Gabby's Gold +foty Olivii, czyli co z tymi urodzinami(leolivia obudź się!)?

No nareszcie następny odcinek 'Gabby's Gold' już za tydzień ;) Trochę mnie smuci, że musimy aż tyle czekać na te odcinki, ale miejmy nadzieję, że będzie warto :) Ja serio chciałabym zobaczyć jak Olivia ćwiczy i uprawia tę gimnastykę, bo akurat w tej odsłonie żadko mogliśmy ją widzieć. Także mam dla Was clip, a poźniej zapraszam do następnej części notki ;))


Teraz chciałam Wam pokazać fotki Olivii, parę staroci, parę nowości, oraz zdjęcia, które wstawiali jej znajomi w jej urodziny :)









Powiem Wam szczerze, że nic nie rozumiem ;))) Serio, Leo nigdzie publicznie nie życzył Olivii wszystkiego najlepszego. Może jest to spowodowane tym, że Liv jest(nie chcę w to wierzyć, ale chyba tak) z Lukiem, bo jak pewnie wiecie z instagrama i twittera, byli razem, tam przy napisie Hollywood. Możliwe, że to wina Micayli, bo on wstawił zdjęcie wtedy z Liv, a ona usunęła instagrama. On usunął zdjęcie, a po jakimś czasie Micayla wróciła(mogła nie wracać blee..).Mogła go szantażować. Ale no błagam, przecież nawet tato Leo złożył na swoim twitterze życzenia dla Olivii, na początku wydawały mi się takie zaczepne, ale Pan Todd ma niezłe poczucie humoru ;) No nie chcę Cię osądzać Leo, bo nie znam sytuacji, ale coś mi tu śmierdzi... Ufffff... No dobra, wyżaliłam Wam się, kto przetrwał przez ten monolog ten mistrz :) 
3majcie się no i oświećcie mnie: o co w tym wszystkim chodzi?  ;))

3 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Sama się pogubiłam ;)
Zdjęcia są świetne ♥
czekam na nn ;*

Anonimowy pisze...

Pościk jak zawsze wspaniały kochana<3
Ja też nie wiem o co z tym wszystkim chodzi, a może Leo obraził się o coś na Olivie, albo nie złożył życzeń Olivi żeby Micayla nie była zazdrosna, już sama nie wiem:)

Marlene pisze...

Pościk Cudny kochana!
I niedługo Gabby Gold! <3
Też się w tym wszystkim pogubiłam!
Nie miał z nią zdjęć z urodzin, (chyba na nich nie był), ale żeby nie złożyć jej życzeń?? Przecież w końcu są przyjaciółmi, jak sami twierdzą!
Nic z tego nie rozumiem...nic..

Prześlij komentarz