piątek, 9 sierpnia 2013

Cześć Leo Howard :)

Jak w temacie post o Leo ;) Mało mam o nim postów, a na Olivię strzeliłam focha, także zapraszam :) Wstawię Wam też jedno zdjęcie naszej ekipy 'Z kopyta', tak z sentymentu :)










No i fotka ekipy :)

Jeju, jaki on ma duże mięśnie. Hmmm, jak będzie taki wielki jak jego tata, to zacznę się go bać ;))) 
3majcie się :)
Ps. Wy też tak macie, że od samego siedzenia po prostu się topicie w tym upale? Bo ja to jak cukier w herbacie ;)

3 komentarze (+add yours?)

Marlene pisze...

U mnie również upaaał!
Post cudny! ;)
I ta ostatnia fotka...
ale mi ich będzie brakowało :(
Czekam na kolejną notkę;)

new romantics pisze...

No się topie normalnie! Xd Post wspaniały, też jakoś teraz nie mogę spojrzeć na Olivie ;) Leo i te mięśnie jest taki Awwww xd czekam na nn <3

Anonimowy pisze...

Mi też będzie ich bardzo brakowało:(
Post ŚWIETNY;*****
Z niecierpliwością czekam na następny rozdział<3

Prześlij komentarz