środa, 7 sierpnia 2013

Olivia-idź się schowaj, czyli Leolivia end + śpiew Leo na ukojenie...

No więc chciałam powiedzieć AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!. Ostrzegam fanów Leolivii, jest tragicznie. nie dziwię się Leo, że nie był na urodzinach Liv. Wiem, że widzieliście już tę fotę, ale muszę ją wstawić, trzeba stanąć z prawdą prosto w oczy. Nawet jeśli ta prawda jest brzydka i wygląda jak czterdziestolatek. Zapraszam...

Ta daaaaaa, bleeeeh.

Dam Wam szybko resztę fotek, abyście wymazali ten obraz z pamięci.






Olivia na zakupach(a gdzie Luke Olivia hmmm???) <source klik>









Pamiętacie moją mantrę? To powtarzamy:'Jeśli Olivia jest szczęśliwa, to ok' i tak 20 razy xd
No i obiecany Leo na ochłonięcie :)


Zapraszam TUUU na śpiew Leo i jego taty :)
No i małe testowanie gitary :)


A co Wy o tym wszystkim sądzicie? Trzymajcie się mocno, a ja idę wypić melisę z nerwów :))

4 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Widziałam to zdjęcie, ale za każdym razem chce mi się wymiotówać ;c Jak sobie myślę, że jej usta dotykały jego ust to Gahhh!!! Jej wybór, jestem ciekawa kiedy zerwą xd Nasz Leosiek korzysta z wakacja i ta jego klata *____* Jego widok zawsze sprawia, że się uśmiecham, a Olivia mnie od dziś obrzydza. Za każdym razem, kiedy widzę gdzieś jej zdjęcie, to nie mogę xd Czekam na nn <33

Unknown pisze...

@Megi mam teraz z Olivią to samo xd no, ale trzeba to jakoś przeboleć, daję jej jeszcze szansę :) niech Luke zniknie i będzie w porządku

new romantics pisze...

Tak, ale kiedy on zniknie ;o Ja wciąż nie mogę na nią patrzeć xd

Marlene pisze...

Też tego nie rozumie, jak ona mogła z nim...tosz to jest Fuuuj...
Od wczoraj Olivia również mnie obrzydza!!
Nosz to jest Fuuu....nie wiem co ona w nim widzi!!

Prześlij komentarz