poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Jedno zdjęcie, a tyle znaczy dla leolivians.

Zapewne wiecie już, które zdjęcie mam na myśli. Tak, to które dodał Leo. Nie potrzeba więcej słów, cieszmy się momentem ;)


Haha nie wspomnę tutaj o Jasonie, ale on sam sie umie zaprezentować ;) 
Jakby Leo i Olivia trzymali się ukradkiem za ręce, byłoby fajnie ;)
Ale jak zwykle do mojej głowy, wchodzą dziwne myśli, że specjalnie na siebie spojrzeli, bo wiedzieli, że w tym miejscu robi się zdjęcie, że Leo specjalnie to dodał, bo go nagabywali, że nie dodał nic w urodziny Olivii, nie wiem. Pamiętam, jak niedawno Leo dodał post na twitterze, w tłumaczeniu:"Niektórzy ludzie po prostu tego nie łapią". I nie wiem, czy to tyczyło się do wcześniejszego posta, czy do komentarzy pod adresem urodzin Olivii. Jedno stwierdzam, rzeczywiście ja niczego nie łapię.
Ale przynajmniej takie zdjęcia poprawiają mi humor :)
 3majcie się ciepło :)

3 komentarze (+add yours?)

Marlene pisze...

Cudne to zdjęcie!! <3
Świetny post i przyznam, że
ja od jakiegoś czasu przestałam
wszystko ogarniać!
Jednego dnia dodają wspólne zdjęcie,
a następnego usuwają
No nic..
czekam na kolejny post! ;)

new romantics pisze...

Nie widziałam tego zdjęcia wcześniej xd! Ja tam już nic nie ogarniam i nie chce ;) Jason najlepszy :D Czekam na nn ;*

Anonimowy pisze...

Masz racje Jason to sam umie się zaprezentować ha ha;)
Zdjęcie jest świetne!!!!Liczę, że więcej takich będzie z Leo i Olivią;D
Ja też po prostu nie ogarniam relacji miedzy Leo, a Olivią!
Z niecierpliwością czekam na następny pościk, zapomniałam dodać, że ten jest wspaniały, jak zawsze<3

Prześlij komentarz