sobota, 17 sierpnia 2013

Disney XD TRYathlon 2013 + TRYit Leo Howard

Nowego odcinka nadal nie znalazłam w dobrej jakości, nie mam pojęcia czego go jeszcze nie ma. Musimy się uzbroić w cierpliwość. Dzisiaj natomiast mam dla Was filmiki z tegorocznego TRYathlonu, kiedyś już o nim pisałam, Leo i Olivia biorą w nim udział, ale rywalizują przeciwko sobie.

Śmiech Olivii jest zabójczy ;))



Oraz mam też dla Was parę zdjęć :)



Nie czaję Olivii, chodzi w czapce Leo, w kurtce Leo jak widać wyżej, a jak Leo ostatnio wstawił to zdjęcie z nią i Jasonem, to ona na instagramie wstawiła Luka, bleee. Obczajcie tę fotę i powiedzcie mi szczerze, czy on też Wam wygląda na czterdzieści lat? Ech.... Ponoć w poprzednim TRYathlonie Olivia i Leo sobie pomagali i ogólnie, a teraz to wydaje mi się, że za sobą nie przepadają, chociaż to bardziej idzie według mnie od Olivii. Nie wiem. 
To 3majcie się i dzięki za uwagę ;))

3 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Olivia robi Zapasy xd :D Ja nie lubię Luka i tak wygląda na 40 lat, a może tyle ma xd ! ;) Też mam takie wrażenie z tym Tryathlonem :P Czekam na nn :-*

Marlene pisze...

To wszystko jest naprawdę dziwne!!
Jeśli Olivia by nie przepadała za Leo, to po co chodziłaby w jego czapkach czy kurtce??
Zresztą w tym roku rywalizują ze sobą, więc chyba raczej nie powinni sobie pomagać. W zeszłym roku byli w jednej drużynie. Nie wiem co o tym myśleć..serio!

Anonimowy pisze...

Post wspaniały;****
Jak już wcześniej pisałam nie ogarniam relacji Leo i Olivi. Leo nie był na urodzinach Olivi, a ona chodzi w jego ubraniach, naprawdę nie ogarniam;)
Nutella mniam;3 Ciekawe po co Olivi tyle keczupu ?:)
Z niecierpliwością czekam na następny pościk<3

Prześlij komentarz