czwartek, 22 sierpnia 2013

Mały news, czyli Sezon 4 Kickin' it jednak będzie, ale...

Nie wiem czy to tylko plotka, czy rzeczywiście to prawda, ale ponoć 4 sezon naszego 'Z kopyta' się odbędzie :) Artykuł <TUTAJ>. Jednak, ponoć serial ma być nagrywany bez Olivii, gdyż ona będzie w tym serialu 'I didn't do it'. Kurczę szkoda, nie było Eddiego, a teraz nie będzie Olivii, a tym samym Kicka, no to ej? Mam nadzieję, że jeśli to prawda, to wrócą z wielką pompą i będzie ok. A jak Wy myślicie? Olivia przez Luka trochę u mnie straciła, no ale Kick zawsze jest u mnie na plus ♥ Ciekawe czy dadzą Leo nową wybrankę serca, jak myślicie? 
3majcie się :)

5 komentarze (+add yours?)

Olivia B.N pisze...

Wszystko super , wszystko pięknie , ale kobieto jak to bez Olivi ????
To dzięki niej mamy Kick'a !!!!!!!! , a bez niej serial się zapadnie !!!!!!!
Liczę na to , że Olivia na 100 będzie w ''z kopyta'' , bo inaczej się z nią policzę . Mam taką notkę , która mówi , że Dylan nie jest na 100 procent pewny , czy zagra , ale za to Olivia tam jest więc się pogubiłam :o
Czekam na kolejny post <3
Tak bardzo się cieszę z 4 sezonu <3 !

new romantics pisze...

No szkoda, to już nie będzie to samo ;( Ja chce Kim, a nie jakąś inną!!! No i po co jej ten nowy serial? Myślałam, że KI znaczy dla niej dużo... :// Nie wiem czy mam się cieszyć czy płakać xd

Unknown pisze...

No własnie dziewczyny, kurczę, karate i walki spoko, no ale to był jedyne serial z taką akcją a jednocześnie z wątkiem miłosnym, to na pewno nie będzie to samo, nie wiem co mam o tym myśleć.Niepotrzebnie robili to zamieszanie z zakończeniem serialu, teraz sie połapać nie można.

Anonimowy pisze...

To super, że będzie 4 sezon Z kopyta;)
Ale wielka szkoda, że Olivia odchodzi, a co z kick'iem?!:(
Jeżeli nie będzie Kim, to nie wiem czy z Kopyta będzie moim ulubionym serialem:(
Dzięki za informacje<3

Marlene pisze...

Też się już pogubiłam!!
Nie mam pojęcia co będzie dalej...

Prześlij komentarz