niedziela, 11 sierpnia 2013

Ekipa znów razem, czyli Kickin' it cast na spotkaniu z fanami +nieśmiała leolivia...+ Leo Howard at the AKA Grands Karate tournament in Chicago 2013

Olivia ogłaszala na twitterze, że ekipa 'Z kopyta' będzie znów razem na spotkaniu z fanami. Znalazłam zdjęcia z tego wydarzenia, więc chętnie się z Wami nimi podzielę :) Zapraszam ;)






Jak widać Olivia nie siedziała koło Leo na tym spotkaniu, mimo, iż zazwyczaj zajmuuja miejsce obok siebie.














No przytul go mocniej Olivia ;) (jakieś takie miny mają, no nie wiem...)


To zdjęcie robione było po tym spotkaniu, hmmm, ręce jakoś dziwnie mi się tu układają, ale Leo i Olivia wyglądają fajnie.


Tutaj filmik o tym jak Olivia opisuje obsadę 'Z kopyta' w trzech słowach/faktach. O Leo wypowiada się jakoś tak bez uczucia, aczkolwiek wie co on robi, zna jego nawyki...(wiem, że na siłę probuje wyciągnąć coś na korzyść Leolivii, ale wesprzyjcie mnie w tym ;))


A tutaj kolejny filmik, tym razem Olivia opowiada o stylu do szkoły.


Aha i TUTAJ na instagramie brata Olivii, znajdziecie filmik, gdzie Olivia robi sobie piercing, nic strasznego, rzadnej krwi, tylko przestraszona Olivia ;)

Aha mam jeszcze dla Was gify, z the AKA Grands Karate tournament in Chicago 2013


No nieźle wymiata w powietrzu. Też bym tak chciała :)
To 3majcie się, jak zjawi się coś nowego to dam znać. 
ps. Wy też cieszycie się na nowy odcinek? Jak pojawi się link, to go Wam podrzucę. Aha i dodałam członków rodziny Holt do linków 'Na bieżąco', mam nadzieję, że się przydadzą.
Buziaki :))))

4 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Świetny post ;D A Mateo nie było na tym spotkaniu? ;( Jaka Olivia przerażona *O* xd! Ona coś mówiła o włosach Leo na tym filmie? On jest świetny w karate! Leolivia na zdjęciach poprawić humor ;* Czekam na nn <3

Unknown pisze...

@Megi no też mnie to dziwi, że Mateo nie było raczej. Olivia mówiła, że Leo kocha swoje włosy, heh mnie też to zaintrygowało, bo Jack w Kickin' it ma na ich punkcie obsesję xd hmmm skoro to zgadza się i z rzeczywistością i serialem, to może leolivia torchę też, co? warto mieć nadzieję ;)

Marlene pisze...

Ten post od razu poprawił mi humor!! :D
W końcu jakaś fotka Leo i Olivii! :D
Czekam na kolejny post! ♥

Anonimowy pisze...

Pościk wspaniały;****
Najbardziej podoba mi się zdjęcie Leo i Olivi<3
Ele olivia była przestraszona jak robiła ten piercin, zemną byłoby tak samo, bo też boję się igieł, które maja mi coś przekuwać he he;p
Z niecierpliwością czekam na następny post;3

Prześlij komentarz