środa, 12 czerwca 2013

Wygłupy Leo Howarda oraz Olivia Holt at Max Mara And W Magazine Cocktail Party oraz 'co z tą leolivią?' :))

Dzisiaj postanowiłam Wam wstawić dwie fotki Leo, który jak wiadomo skory jest do wygłupów :)) Jedno znalazło się na jego instagramie, a drugie na instagramie Micayli.

Pod tym zdjęciem Micayla napisała, już od razu Wam przetłumaczę 'uderzajcie do niego panie, jest wolny ;)'. Kiedyś pamiętam Olivia napisała pod zdjęciem z Lukiem, 'z najlepszym przyjacielem', coś podobnego. Mi się zawsze wydawało, że i Olivia z Lukiem  i Micayla z Leo to tylko pary najlepszych przyjaciół, chociaż niektóre ich zdjęcia mogły znaczyć co innego. Czy tym wpisem Micayla żartuje, czy ma już dość komentarzy pod jej zdjęciami dotyczącymi jej rzekomego związku z Leo? Nie mam pojęcia, ale chciałam się z Wami podzielić tymi spostrzeżeniami. Leo i tak żadko jest na moim blogu, chyba musi się pojawiać częściej :)


A oto drugie zdjęcie z instagrama Leo.


Nasza Olivia uczestniczyła także w Coctail Party. Ta dziewczyna to jest zajęta, ciągle musi dobrze wyglądać :))) Olivia jak zwykle wygląda bardzo ładnie, choć odnoszę wrażenie, że tym razem jakoś za staro jak na swój wiek, coś w tym stylu. A jak Wy uważacie?
Oto fotki :)




Mam nadzieje, że notka Wam przypadła do gustu :) 3majcie się

6 komentarze (+add yours?)

Unknown pisze...

Jak zwykle musi być ciekawy post!!! Jak ty to robisz?
Możliwe, że masz rację z tym, że Micayla i Leo oraz Olivia i Luke to tylko najlepsi przyjaciele (oby) :)
A co do Olivii to wyglądała b. ładnie, ale moim zdaniem też teraz cały czas ubiera się jakby była starsza, a to wygląda gorzej...

Unknown pisze...

dziekuję i cieszę się, że spodobał Ci się post :) nie wiem dlaczego tak z Olivią się dzieje, ale pewnie te szykowne imprezy wymagają takiego stylu, bo na luźniejszej imprezie, o której pisałam wcześniej, gdzie Olivia ma różowy kombinezon wygląda super naturalnie.

Anonimowy pisze...

Super posty i ogólnie twoj blog jest genialny!!!!!! Tak bardzo go kocham i codziennie tu zaglądam , to chyba jakies uzaleznienie :-P

new romantics pisze...

U jak dużo postów ostatnio dodajesz! *.* no jak dla mnie to jej najgorszy strój. Nie chodzi już oto, że poważnie wygląda, tylko jest taka bez wyrazu! Rzeczywiście ten różowy kombinezon był śliczny taki wiosenny! A teraz... Leo !! Hehe wpis Miceyly biorę go!! Czekam na nowe wpisy ;*

Unknown pisze...

dziękuę ślicznie :)) mam nadzieję, że to takie bardziej pozytywne uzależnienie ;))

Unknown pisze...

ostatnio jakoś dużo się dzieje, to i są notki :)) właśnie, właśnie, tego określenia szukałam na ten kombinezon, taki 'wiosenny' i 'lekki' :)

Prześlij komentarz