piątek, 14 czerwca 2013

Bo Leo Howard nie często u mnie bywa...

Wspomniałam w poprzedniej notce, że na moim blogu prym wiedzie głównie Olivia, a Leo nie pojawia się często. Dlatego dzisiejszy post będzie poświęcony w całości jego osobie :))

Leo był gościem show "Live with Kelly and Michael". Możecie posłuchać jak wypowiada się na temat różnych kwestii oraz 'mały' pokaz karate :)) Odsyłam Wam <TU> i polecam :))

Dla tych, którzy nie mają czasu oglądać filmików, polecam zdjęcia :)) Oto kilka z nich :))



Te dwa powyżej pochodzą ze wspomnianego wczesniej show, a poniżej przedstawię Wam parę starych, nowych fotek różnego pochodzenia :))



To 3majcie się :)) Jak pojawi się znów coś ciekawego to na pewno się zjawię z postem :))

2 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Dobra nie wiem, czy mój poprzedni komentarz się dodał, więc pisze jeszcze raz! Leo *.* Na jego widok chce mi się krzyczeć! Ja muszę go spotkać! I nic mi w tym nie przeszkodzi ;D Jaram się nim coraz bardziej! Te włosy, klata i dużo więcej! Czekam na nn <3

Unknown pisze...

:)) życzę Ci, żebyś go spotkała, trzymam kciuki :)) nic sie wczęsniej nie dodało, ale najważniejsze, że już jest :))

Prześlij komentarz