poniedziałek, 10 czerwca 2013

Nowe odcinki Kickin' it(Z kopyta): Witless Protection i Jack Stands Alone już wkrótce :))

Juz za siedem dni, a dokładnie 17 Czerwca na Disney XD zostanie wyemitowany nowy odcinek pt. "Witless Protection". Cieszycie się? Ja bardzo, będe oczekiwać na linka i jak znajdę, to chętnie Wam podrzucę. Opis do odcinka znajdziecie <tu>. Chciałam Wam również zapodać fotki, które mają za zadanie podpowiedzieć nam, o czym będzie dany odcinek, zapowiada się ciekawie :)


Za datę emisji odcinka 'Jack Stands Alone' podaje się 26 czerwca. Opis odcinka znajdziecie <tu>. Mam nadzieję, że wreszcie będzie Kick, te zdjęcia moga dać trochę nadziei :)


Nasza obsada wygląda uroczo :) To ja dziękuję za uwagę i zapraszam Was do wcześniejszych notek. Możliwe, że zmienię wystrój bloga, bo troche nie pasuje mi pod względem technicznym, ale to zobaczę. To 3majcie się ciepło i słonecznie :)

1 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Świetna notka! A odcinków też się nie mogę doczekać <3 No Kim coś kombinuje! Cieszę się, że już wróciłaś! Czekam na nn ;*

Prześlij komentarz