środa, 19 czerwca 2013

Witless Procetion już jest!!! + kilka fot z planu i nie tylko :)

Z przyjemnością spieszę Was zawiadomić, że nowy odcinek Kickin' it już jest :)) Łiiiiiii... Cieszycie się?

(klikamy 'Continue as a Free User' i oglądamy :))

Chciałam sie także z Wami podzielić fotkami z planu, które wkleję po prostu w przypadkowej kolejności :)) 





Mam nadzieję, że fotki się Wam podobaly. To zapraszam do oglądania odcinka i udanej zabawy :)

Ps. Ostatnio Ola Laa zwróciła moją uwagę na pewien problem, otóż czasem mogą się Wam nie dodawać komentarze, ja specjalnie zainstalowałam nową przeglądarkę Safari, bo na Firefoxie moje komentarze nie chciały się dodawać, także nie myślcie, że usuwam Wasze komentarze czy cuś, ale po prostu chyba do mnie nie docierają :))

3 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Świetna notka! Zdjęcia z planu są extra *.* niestety nie mam czasu oglądać nowego odcinka, ale jak znajdę chwilę to zajrze! Ej muszę się spytać, czy to prawda, że Olivia będzie grała w nowym serialu Disney Channel " I Didn' t Do It"? Bo gdzieś o tym czytałam! Czekam na nn ;*

Unknown pisze...

o fajnie, że wspominasz o tym serialu, bo znalazłam zdjęcie tu http://24.media.tumblr.com/efd29d53e46b8b8d9173d7f5d48ddb22/tumblr_momez42sTF1rvc9d2o1_1280.jpg i właśnie Olivia jest z ekipą 'I Didn't Do It', także chyba mamy potwierdzone :))

Unknown pisze...

Ale super! Muszę obejrzeć ten odcinek :)
Dzięki za info, a fotki jak zwykle boskie, a Olivia wyszła ślicznie na każdym 9no może z wyjątkiem jednego) :p

Prześlij komentarz