sobota, 22 czerwca 2013

It's all about Olivia Holt :) + Jack Stands Alone clip

Tak, przyznaję, jestem uzależniona od Olivii ;)) Dzisiaj chciałam Wam pokazać Olivię w magazynach, jeden filmik i powiedzieć o jednej ciekawostce oraz udostępnić clip z nowego odcinka Jack Stands alone.

Zacznę od filmiku, który możecie znaleźć <tu>, Olivia ma jakąś głupawkę, ale i tak uważam, że wygląda uroczo :)) No i oczywiście clip :)



Ola Laa przypomniała mi o pewnej rzeczy, o której postanowiłam Wam napisać, otóż Olivia będzie grała w nowym serialu 'I didn't do it'. Cieszycie się? Możecie o tym przeczytać <tu>, a niżej wstawiam zdjęcia z obsadą :))


Nie mogę się doczekać, kiedy go zacznę oglądać :) Chciałam Wam też zamieścić kilka skanów z gazet o Olivii, opowiada m.in. o swoim stylu i o zakochaniu :))




Obrazki możecie sobie powiększyć, lub otworzyć w nowej karcie, czy jak tam wolicie :)) 

Zmieniłam również szablon na bloga, mam nadzieję, że Wam się podoba :) To do następnej notki, 3majcie się :)

1 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Fajnie, że będzie występować w nowym serialu ;) Nie oglądałam filmiku, ale jak znajdę czas to nadrobie! Wygląd bloga prześliczny *.* Czekam na nn ;*

Prześlij komentarz