środa, 16 października 2013

Temple of Doom już jest :)

Zapraszam :)))))


Jak komuś nie działa to dajcie znać :) 

No i podrzucam nowy singiel Olivii, powiem szczerze, że bardzo mi się podoba, śpiewa bardzo łagodnie, naturalnie, bez syntezatorów i innych ulepszaczy(przynajmniej jakiś takich bardziej ingerujących w śpiew ;)


To miłego słuchania i oglądania :))

10 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Jeju jaka śliczna piosenka *.* Bardzo ładnie śpiewa, aż nie mogę przestać tego słuchać :D

Unknown pisze...

super!!!!
czekam na nexta

Anonimowy pisze...

Kiedy nowe posty ;3 ?

Anonimowy pisze...

Kiedy będą nowe posty??? Masz zajebistego bloga ^^ ;3

Unknown pisze...

@Anonimowy dzięki :) póki co, jak pojawi sie coś mega ciekawego jak nowy odcinek, czy zdjęcia, których nie możecie zobaczyć na instagramach bohaterów to napisze notkę, bo póki co mało śę dzieje :(

Anonimowy pisze...

Ok sponio ;3

Unknown pisze...

Franka! Co tak długo Cb nie ma? Czekam, codziennie wchodzę i widzę ten sam post! Piosenkę odsłuchałam jakieś milion razy i brakuje mi Ciebie :)
Od kiedy Ida przestała pisać o KI, a ty nie piszesz już od 2 tyg. postów, zaczynam się nudzić (żartuję, ale wiesz, że kocham Twojego bloga!)

Szczerze Ci powiem, że odkąd Ida odeszła Twój blog jest najlepszy - najładniej pisany, rzeczowy, ciekawy itp. można tak wymieniać w kółko.

I nie, że się czepiam, ale proponowałabym Ci zmianę wyglądu bloga na bardziej związany z serialem, ale jak chcesz :)

Unknown pisze...

@Mary sia bardzo mi miło :) wybacz, że nie piszę, nie chcę się usprawiedliwiać brakiem czasu, bo czasem jednak mogę go znaleźć, nigdy nie porównywałam się do Idy, ale ogólnie miło mi, że doceniasz mój blog. Jestem trochę szablonowym ułomem, nie wiem co i jak, wstawiam tylko gotowce, ale przemyślę zmianę wyglądu :) Ostatnio pojawiły się clipy do nowego odcinka to wstawię to Wam dzisiaj, a ogólnie to są głównie nowe fotki z instagrama, Olivia nie chodzi na galę i nie wiem co mogę Wam ewentualnie wstawić. Ale jak wrócę z zajęć to pierwszą rzeczą jaką zrobię to wstawię posta ze zwiastunami, też nie chcę Wam wstawiać czegoś, co już zdążyliście zobaczyć, ale mam nadzieję, że to będzie dobrym pomysłem :) Także dziękuję za miłe słowa :)

Anonimowy pisze...

A do odcinka mama mima dasz linka?

Unknown pisze...

@Anonimowy, dzięki za uświadomienie, że taki odcinek jest ;) nie jestem na bieżąco ;) juz zapodaję :)

Prześlij komentarz