wtorek, 1 października 2013

Hej, Leo Howard, hej :)

Wiem, że lubicie notki o Leo, ja też się cieszę, jak znajdę jakies jego nowe zdjęcia :) Dziś mam dla Was kilka, mam nadzieję, że Wam się spodobają, zapraszam :)





I jak sie podobało? ;) Też bym się wybrała na taką wyprawę ;)
3majcie się ciepło

7 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Wspaniałe! :D No kocham go <3

Marlene pisze...

OMG! Leo i jego kaloryfer!
DOstaję obłędu hahah :D
Cudna notka! :D

blnk pisze...

Widziałam te zdjęcia na jego insta. Ten kaloryfer. Uh.

Unknown pisze...

super kiedy next

Unknown pisze...

@Natusia Unger póki co mam mnóstwo obowiązków, ale mam nadzieję, że wstawię coś więcej z wyprawy Leo, czego nie ma na jego instagramie :)

Anonimowy pisze...

Jak tam ? Kiedy nowe posty? ^^

Unknown pisze...

@Anonimowy no już są ;)

Prześlij komentarz