środa, 6 listopada 2013

Link do odcinka 'Mamma Mima' Kickin'it oraz zapowiedź 'Home Alone In School", czyli powrót bez wychodzenia ;)

Jak się macie? Wybaczcie mi, ale jestem kompletnie nie na bieżaco. Nie chodzi o to, że nie interesuje mnie 'Z kopyta', wręcz przeciwnie, uwielbiam ten serial ze zdwojoną siłą po każdym odcinku :) Po prostu niestety musze się usprawiedliwić zajęciami do 19, esejami do napisania, nauką kilkudziesięciu słówek z dnia na dzień oraz siedzenia przy koniungacjach z łaciny :) Ale nie przeczę, czasem jak mam te kilka minut wolnego to dopada mnie lenistwo i nie robię nic, w tym-nie piszę notek. W sumie jest mały zastój, poza nowymi odcinkami(o których przekonana byłam, że będą dopiero pod koniec listopada) to nic się nie dzieje, Olivii nie ma na galach, nowe zdjęcia są głównie na instagramach, a wiecie, że takich nie wstawiam :) W zasadzie cały czas tu byłam, jednak nie okazywałam swojej obecności postami. Ale nie o to, nie o to... bo przecież nie wchodzicie tu słuchać moich smętów, zaczynamy :)

Po pierwsze...
♥ Zapewne wiecie, że Olivia zmieniła konto na instagramie, znaczy nazwę. Jeśli nie, to po napisaniu notki w dziale po prawej 'na bieżąco' zmienię odnośnik do jej insta :)

Po drugie...
♥ Jestem Wam winna link do odcinka 'Mamma Mima', także oto linki:


Przyznam się, że jeszcze odcinka nie oglądałam, ale ponoć bardzo zabawny :)
Jakbyście mieli jakieś problemy z linkami to dajcie znać :)

Po trzecie...
♥ W poniedziałek ma być wyemitowany nowy odcinek 'Home Alone In School' także oto zapowiedzi do najbliższego odcinka :)


A TUUUUU drugi clip :)

Nastepne odcinki są zaplanowane na 18 i 25 listopada, także jak mnie skleroza nie dopadnie to wstawię Wam linki :)

Także, póki,co, to tyle na dziś :) Chyba, że nagle pojawią się jakieś super ciekawe nowinki :)
To 3majcie się i miłego oglądania, oczekiwania na serial :)

1 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

CZEKAŁAM NA CIEBIE! ♥
Odcinek jest świetny :D

Prześlij komentarz