niedziela, 6 października 2013

Fawlty Temple odcinek i małe wyjaśnienie :)

Wybaczcie, że nie ma postów tak często jak być powinny ;) Jestem zawalona pracą, notatkami, zajęciami, ale wiem, że na każdym blogu słyszycie takie usprawiedliwienia ;) Poza tym miałam chwilę załamania i chciałam usunąć bloga, bo po tej przerwie zrobiło mi się głupio i stwierdziłam, żę głupio mi Was tak zawodzić i wolałam się już więcej nie pojawiać. Ale zaczynam nowy etap w życiu no i za wiele dla mnie znaczycie, nawaliłam raz, to wolę to naprawić niż uciekać. 

Powiem Wam, że byłam zszokowana, bo nie skapnęłam się, że nowy odcinek Kickin' it już jest, bo byłam przekonana, że jego emisja będzie dopiero w listopadzie, a tu szok ;) Pewnie już go obejrzeliście, ale żeby nie było wrzucam Wam link :)
No i zaraz nadrobię resztę postów :)

(jak Wam nie działają dajcie znać :))

Także wybaczcie mi to, mam nadzieję, że mój powrót Was nie zasmucił ;)

2 komentarze (+add yours?)

Unknown pisze...

nie musisz nas przepraszać za to, że masz prawdziwe życie. dla nas nie liczy się to kiedy dodasz posta lecz to że w ogóle go dodasz, nie musisz przecież systematycznie dodawać postów, ważne że w ogóle je dodajesz. :)

new romantics pisze...

W pełni Cię rozumiem :)
I nie waż mi się usuwać bloga!!!
Uwielbiam go :D
A to,że nie będzie Cię przez kilka dni to nic się nie stanie
Poczekamy :))

Prześlij komentarz