piątek, 31 maja 2013

Proszę o uwagę, gdyż....czyli obwieszczenie i fotki z planu na pocieszenie(Olivia Holt, Mateo Arias, Dylan Riley Snyder)

Moi Drodzy....Po weekendzie wyprowadzam się z mojego obecnego mieszkania i w związku z tym mogę zniknąć na jakiś czas. Nie zostawiam Was na dobre, absolutnie!, ale tutaj już mam tak właściwie odłączony net, ale korzytam z darmowego wi-fi, a w domu, do którego wracam, nie ma założonego Internetu. Nie wiem ile potrwa moja nieobecność, ale mam nadzieję, że jak najkrócej, tylko muszę obgadać z tatem sprawę z netem, bo jest mi bardzo potrzebny i mam nadzieję, że za dwa tygodnie (najpóźniej) się pojawię. Jeśli moja nieobecność się przedłuży, to zapewne nie będe miała neta nadal. Ale wróce, to na 100%.

3MAJCIE SIĘ I ŻYCZCIE MI POWODZENIA :))

A oto fotki z planu i nie tylko, na pocieszenie :))





3 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Szkoda, że Cię tu tyle nie będzie ale rozumiem! Życzę miłej przeprowadzki ;* Ej a to ostatnie zdjęcie to z kąt ? Bo ślicznie wyszła Olivia! Wracaj szybko =>

Unknown pisze...

postaram się, aby po weekendzie jak najszybciej wrócić, ostatnie zdjęcie, to chyba jakaś nowa sesja Olivii, którą fotografował Ricky Middlesworth, a zdjęcie znalazłam na tumbr, wpisałam w tagach Olivia Holt i któreś z kolei mi wyskoczyło :)

Unknown pisze...

No szkoda, ale miejmy nadzieję, że szybko wrócisz!
Pewnie takie odłączenie od neta dobrze Ci zrobi :)

Prześlij komentarz