wtorek, 21 maja 2013

Olivia Holt, Leo Howard, Dylan Riley Snyder, czyli trochę fotek z planu i uzupełnienie poprzedniego posta :)

Dzisiaj przychodzę do Was z garścią fotek z planu oraz kilkoma nowymi fotami Olivii z testowania gry Donkey Country King Returns, o której pisałam w poprzednim poście :) To miłego oglądania.

Najpierw fotki z planu. Tu akurat z odcinka, w którym wystapiła Kelli Berglund.



Heh, tę fotkę dodał Leo, na co Olivia mu odpisała: 'you're dead' :)

Teraz fotki z testowania gry :)







Olivia ma w sobie tyle pozytywnej energii, że aż nie sposób się nie uśmiechać patrząc na nią :) 
3majcie się ciepło i słonecznie

5 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Super post! Olivia na testowaniu gry miała fajny strój! A to zdjęcie z manekinem znaczy jego głową! Hahahahahahahaha! ;) czekam na nn ;*

Anonimowy pisze...

Hejka :-* jakieś nowe posty???
<3

Unknown pisze...

nie ma o czym pisąć jeszcze :( mało fotek się pojawiło, a chciałabym napisać coś treściwszego, ale jak wynajdę jakiś obszerniejszy temat, to oczywiście napiszę :)

Anonimowy pisze...

Dziękuję :-* ja poprostu pytam bo mam jakiegoś fioła na punkcie twojego bloga, codziennie tu zaglądam !!!
<3

Unknown pisze...

łiii to ja dziękuję :) bardzo mi miło, że odwiedzasz mojego bloga :)

Prześlij komentarz