wtorek, 2 kwietnia 2013

Oby w Kicku było dobrze...

Dużo osób pisze o Leolivii, niektórzy wierzą w ich miłość, inni się oburzają, że Leo i Olivia ze sobą nie są, jeszcze inni zaś, dobitnie uświadamiają wszystkim, że oni nigdy ze sobą nie będą. Moje stanowisko jest takie, że wszystko jest możliwe ;) Oczywiście jest mi smutno, że śledząc prywatne foty aktorów nie widzę, żeby wszystko układało się tak jak w serialu, ale cóż, rzeczywistość nie zawsze jest taka, jakbyśmy chcieli. Jeśli są szczęśliwi, to super. Staram się o tym zapomnieć i mieć tylko nadzieję, że w Kicku będzie lepiej :)

Oto kilka dołujących fot, dla fanów Leolivii. Ale nie zapominajcie, że w trzecim sezonie Kim i Jack są razem :) Ja się tym pocieszam.






Tutaj fotka, do której juz podawałam link, ale nie mogę się powstrzymać :) Reakcja fanów Leolivii(w tym moja)




Olivia też nie pozostaje dłużna...(nikt nie potwierdził, że to oni, ale też nie zaprzeczył, a sprawdzałam w wielu źródłach)






Ale cóż, niektórym pozostaje tylko wierzyć, że to tylko przyjaciele Olivii i Leo, ale nie warto się załamywać, zawsze można sobie obejrzeć 'Z kopyta' i powymyślać własne scenariusze :)
Pa :)

1 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Ja jestem po stronie dziewczyn, które wiedzą, że nigdy nie będę razem, a może kiedyś jednak?
Masz racje w tych 2 ostatnich zdaniach ja tak robie:)

Prześlij komentarz