poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Leo Howard w zoo i wygłupy Olivii Holt.

Czekam na nowy odcinek Kickin' it, który ponoć ma niedługo być emitowany, choć na pewnych stronach czytam, że z emisją serialu są pewne komplikacje, w sensie nie wiadomo, czy on się rzeczywiście pojawi, w czasie, w którym zamierzano. Ale nie o to się rozchodzi dziś w notce :)

Leo wraz ze swoją przyjaciółka/dziewczyną wybrał się do zoo. Nie zabrakło również jego rodziców :)




 Olivia również nie próżnuje i wygłupia się z Gracie Benward(to siostra Luka).Niestety, musicie sami wejśc na te strony, bo filmiki nie chcą się odtworzyć na blogu. Trwają zaledwie parę sekund.


A jeżeli ktoś nie lubi Luka Benwarda, to zapraszam na Filmik 5, gdzie można się pośmiać lub powiedzieć 'WTF?'

No i na koniec fotka z Olivią :)


To do następnej notki, w której mam nadzieję, że podam link do świeżutkiego odcinka :) Pa

7 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Świetny post!
Ja też byłam kiedyś w zoo i lama chciała na mni napluć! Hee nie ważne!
Nie oglądałam filmików bo nie mam czasu ale później to nadrobie *.*
Do następnego post!^^

Unknown pisze...

BOOSKI :) Jak zwykle :)

new romantics pisze...

Boże dopiero dzisiaj obejżałam Filmy!!
Z Olivią są świetne, ale Luk Jak jakiś struś!!
Hahhahahha nie moge przestać sie śmiać ;-)

Unknown pisze...

Luke chyba udawal jakiegoś dinozaura. w sumie pasuje mu ta kreacja :)

Unknown pisze...

Hehe ja bym chyba powiedziała, że to jakiś kurczak, czy kogut :)
HEHE =D
Mam do cb pytanie Franko, gdzie ty znajdujesz te filmiki, czy mogłabyś mi podać link :) Byłoby mi bardzo miło

Unknown pisze...

chodzi Ci o filmiki z tej notki, tak? na jeden filmik trafiłam na twitterze Olivii, a później poszperałam i znalazłam twittera siostry Luka --> https://twitter.com/graciebenward I tam znalazłam resztę filmików :) mam nadzieję, że pomogłam jakoś :)

Unknown pisze...

Dziękuję bardzo! Notki masz zaje***** SUPER BLOG <3

Prześlij komentarz