piątek, 26 kwietnia 2013

Długi post, który przejęła Olivia, ale nie tylko ;)

Ten post znów będzie w większości o Olivii, ale nie zabraknie również nowinek z trzeciego sezonu i czegoś 'zza kulis' ;)

Zacznę klipem do odcinka 'Meet The McKrupnicks'. Oj mam nadzieję, że będzie Kick. A tak na marginesie: to tylko mi się wydaje, czy Jack zrobił się w trzecim sezonie taki bardziej głupkowaty, że tak powiem Jerrowaty? Bo zawsze był taki w miarę dojrzały i rozsądny, a teraz ma takie sceny jak np. przekazanie zapachu dezodorantu Jerremu(to te ocieranie się pachami xd). Ale cóż, klip jest i mam nadzieję, że będzie super odcinek.

Ten, który się wyświetla, ma ucięty początek. Cały możecie znaleźć TUTAJ.


Oraz promo odcinka TUTAJ

Znalazłam też taką fotkę z planu oraz jedną Leo.

Olivia była gościem programu Young Hollywood. Możecie tam między innymi zobaczyć co nosi w torebce :) Zapraszam do oglądania.


Olivia była także na premierze Iron Man 3 :) Moim zdaniem wyglądała bardzo szykownie :)

Najpierw Olivia z tatą :) Fajnie, że ma dobry kontakt z rodzicami.


Oraz zdjęcia (prawie wszystkie <stąd> :)


I jeszcze zdjątko, które bardzo mi się podoba, bo lubię słoneczniki :)



Ufffff, to tyle :) Mam nadzieję, że odcinek Kickin'it, na który wszyscy czekamy wkrótce się pojawi, jeśli tak to zapodam link tak szybko, jak dam radę ;) To pa :) 3majcie się ciepło


Source(klik)

2 komentarze (+add yours?)

new romantics pisze...

Łooo jakie świetne zdjęcia! ♥♥♥
Naprawdę zdjęcia Olivi są extra:**
No to ze słonecznikami jest piękne.
A;e jedno mi nie pasuje jak Olivia może mieć takiego długiego kucyka jak ma rozpuszczone włosy to są krótkie xd
Doczepki chodź wątpię oj tam oj tam xd
Czekam na nowe notki :)))

Unknown pisze...

właśnie też myślsałam, że ma doczepiane xd może wyprostowała? nie mam pojęcia ;)

Prześlij komentarz