niedziela, 1 grudnia 2013

Moc wrażeń w Disneylandzie, czyli wieczór z Leo, Olivią i Jasonem :)

Nawet nie wiecie jak mi się serce raduję patrząc, jak nasza ekipa(choć nawet jej część) jest znów razem, tytułowa trójka spotkała sie w Disneylandzie i mimo, że mam masę roboty na jutro to nie mogłam się powtrzymać, żeby Wam nie wstawić o tym posta :) Także zapraszam :)




















Uwielbiam ich <3 Mam nadzieję, że będę się pojawiać coraz częściej z tego typu fotkami ;)A poza tym to jak nastroje u Was?
3majcie się

2 komentarze (+add yours?)

Marlene pisze...

Jak to zobaczyłam to skakałam z radości:D
Byli razem w Disneylandzie!
Chcę, żeby wszystko było jak dawniej :D

new romantics pisze...

Też się cieszę z tych fotek! :D
Jak nastrój? nie taki zły Ci powiem xDD
czekam na nn ;*

Prześlij komentarz